הונג קונג

הצג מודעות

Realigro.co.il הוא מנוע החיפוש הגלובלי הראשון נדלן שבו אפשר לחפש מודעות על בתים למכירה ב- הונג קונג

נכסים למכירה בהונג קונג

הונג קונג היא שטח אוטונומי בדרום מזרח סין. בעבר זו הייתה מושבה בריטית. המרכז העירוני מאוכלס בצפיפות והוא מהווה נמל חשוב ומרכז רכז פיננסי עולמי עם פנורמה מנוקדת בגורדי שחקים. במחוז המרכז נמצאים מונומנטים כמו מגדל סין של איה מינג פיי של מגדל סין. הונג קונג היא גם אחד מיעדי הקניות המפורסמים ביותר, ידוע בבגדים תפורים ובשוק הלילה של רחוב המקדש. הוא מוקף בים סין הדרומי ממזרח, דרום ומערבה, וגובל בעיר שנזן, בגואנגדונג, מצפון לנהר שנזן.

אם החלטתם לעבור להונג קונג או סתם לחפש נכסים למכירה בהונג קונג, עליכם לדעת שהממשלה הציגה מס חדש על הפנוי והגבלות על תכנית המכירה מראש. עם זאת, מחירי הדירות צפויים לעלות בשיעור של 7% נוספים במהלך ששת החודשים הקרובים. כדי לשמר את שיעורי המכירות, ככל הנראה יזמים יבנו דירות קטנות יותר.

על פי תחזית הנדל"ן בהונג קונג בשנת 2018 באמצע השנה, מגמת העלייה במחירי הדירות תאט במחצית השנייה לאחר שהממשלה הציגה מס פנוי חדש ומגבלות מיסוי לפני מכירות. מחירי הנכסים למכירה בהונג קונג היו צריכים לעלות בכ -7% נוספים במהלך ששת החודשים הקרובים. כדי לשמור על שיעורי המכירות, ככל הנראה יזמים יבנו דירות קטנות יותר. הגודל הממוצע של הדירות החדשות כבר פחת בכ- 40% ב- 6 השנים האחרונות.

יחידות קטנות יותר ומחירים זולים יותר עם מימון מפתחים תרמו למכירות חזקות בשוק הראשוני במחצית הראשונה, כאשר יזמים הצליחו למכור מעל 50% מהיחידות שהושקו ברוב הפרויקטים החדשים.

בסוף יוני הודיעה הממשלה על שש יוזמות חדשות להתמודדות עם בעיות הדיור בעיר. בין אלה היה מס החג הספקולטיבי ביותר לשוק הראשוני.

החלטת הממשלה להכניס יוזמות נוספות לטיפול בנושאי דיור בעיר בתקופה בה הריבית עולה ומחזור השוק הנוכחי כבר בשלביו האחרונים ונושא סיכונים. כאשר השוק משתנה, כל אמצעי הצינון הללו שהוכנסו בשנים האחרונות עלולים להעצים כל משבר, ולהוביל לנפילה חופשית בשוק. בנוסף, מספר גדל והולך של קונים שמתעניינים בנכסים למכירה בהונג קונג התבססו על מימון יזמים, אשר מיישם ריביות גבוהות יותר ואינו דורש בדיקת מאמץ על קונים.

2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB